Sant Feliu de Guíxols descobreix una placa en honor a Rafael Patxot

La descoberta de la placa en honor a Rafael Patxot

Sant Feliu de Guíxols, poble on va néixer Rafael Patxot i Jubert, va homenatjar el dissabte 20 de juny la descoberta d'una placa en honor seu a la façana de la que va ser casa seva i ara actual seu de la Cambra de Comerç.

Un cop descoberta la placa va tenir lloc l'acte institucional, amb les intervencions de Joan Puig, President de la Cambra de Comerç; Jordi Joan Bueno, representant de la família Carreras-Patxot; Jaume De Puig, vicepresident de l'Institut d'Estudis Catalans; Pere Albó, diputat per la Diputació de Girona i vicealcalde de Sant Feliu de Guíxols; i Joan Alfons Albo, alcalde de Sant Feliu de Guíxols. Seguidament es va iniciar una taula rodona amb la participació del Pare Josep Massot, director de publicacions de l'Abadia de Montserrat; i M Àngels Suquet, directora de l'Arxiu Municipal de Sant Feliu.