Presentació del llibre Santuaris, ermites i capelles a l’època del barroc. Geografia sagrada de la muntanya catalana

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, i el president de l’Institut d’Estudis Catalans, Joandomènec Ros, es complauen a convidar-vos a la presentació del llibre Santuaris, ermites i capelles a l’època del barroc.
Geografia sagrada de la muntanya catalana, de Maria Garganté i Llanes i Xavier Solà i Colomer (Premi Rafael Patxot i Jubert; 1).
L’acte comptarà amb les intervencions de Joandomènec Ros, president de l’Institut d’Estudis Catalans, Jesús Calderer, diputat adjunt d'Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, i dels autors del llibre, Maria Garganté i Xavier Solà.
Dimarts 28 de març, a les 18.30 h, a la Sala Pere i Joan Coromines de l’IEC (carrer del Carme, 47, de Barcelona).

Més informació cliqueu aquí